tisdag 3 mars 2009

i måndags kom DEssan med Idéen om att vi skulle ut och springa.... jag som får typ "astma anfall" av att springa till bussen tackade sjävklart JA :)


dessan å våra löpar vänner Cleo och Kenja gör sig redo..
Cleo var min draghjälp..( utan henne hade jag aldrig klara det) här tar vi en välförtjänt löpar paus (jag var dödstrött, andnings svårighter o grejjer ;))
springer på!!!

tro inte för allt i värden att jag låg först och att jag var den som drog.. nej dessan fick ta galna omvägar för att hon inte skulle springa ifrån mig hahah.. och ändå kom hon ikapp mig galet fort ;)
... det var skönt o svettigt.. och nog e jag lite mör ikroppen idag allt
men mest impad av dessan och hennes springben
själv hade jag många nära döden upplvelser.. det var halt i spåret med ska ni veta .. ;)

Inga kommentarer: