söndag 14 februari 2010

IBLAND SÄGER BILDER MER ÄN ORD .. SÅ SLÄNGER IN NÅGRA FRÅN TIDEN SOM GÅTT ...

KRETA.....



Bernie e ute på tur....


har träffat världens finaste Anna och efter 1 v var hon min syster för livet

MY o CARL gör min favvo av alla shower ( alladin)

My s Fantastiska syster Liza kom på besök

Pillan (personal bostäder)

Birthday party i miniland

Lollo kollar sin Facebook

Åker fyrhjuling....

Min Älsklingar som jag spenderade alla mina dagar med My Anton o Carl
My och jag bodde ihop ..

PUERTO RICO (GC)

Therese kom på besök...

badar mig lite granna ...

Min Älskade Anna som jag åkte dit med
(japp det är anna från kreta)

Centrumet...

stranden

Min Älskling Carl från Kreta jobbade där sum Guide..vilken tur för mig

Carl showade lite...

"soldierboy" föredetta klockförsäljare som blivit DJ och tyckte han var coolast i stan

party party

NYÅR! här med Martin som för övrigt ska jobba show på teneriffa i sommar ... jippie

"the eyes" en av servitörerna på Harleys det enda stället att gå ut på...
ett ställe där servitörerna dansade Och slängde av sig tröjorna uppe på e bardisk varje kväll ME LIKE ;) då jag är kass på att komma ihåg namn döpte jag alla servitörer till annat så Anna skulle fatta vem jag pratade om hihihi


















Inga kommentarer: