torsdag 19 februari 2009

en utmaning från Anette

Jag har blivit utmanad av Anette. http://anettej.blogg.se/

Utmaningens regler är dessa:
1. Länka till personen som utmanade dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dej själv
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina sanningar:
1. älskar rosa ;)
2. är kass på att baka , då jag suger på att följa recept.. (älskar att "höfta" ) ;)
3. funkar väldigt bra ihop med barn.. (kan kanske ha nått med mitt barnasinne att göra )
4. är galet mörkrädd. och ha en tendens att jaga upp mig själv
5. har sjuklig SPRUT FOBI... !!!!!!!!!
6. Är en riktig serie-tönt (följer/följde Grey's, Desperate, Gilmore Girls, OTH, OC, the Hills, the City, Gossip Girl, Top Model, mm.mm.mm) behåller Anettes nr 6 ... stämmer in så hårt på mig.. alla serier jag följer :)
7. har fått ett eget pysselrum hos mamma o pappa :)

Jag vill utmana
malin mia jossan lovisa freddan kaveh och ida

1 kommentar:

Josefin sa...

sjävklart får du det då blir jag bara glad..får jag också...puss och kram