söndag 1 februari 2009

middag och utgång med pinglorna...







annso fick en liten present..
en tändsticksask



i går var det middag hos annso som hade lagat världens godaste mat och efterrätt *mums*
det var malin farnaz natahlie och jag ..
annso hade dessutom styrt värsta drink bordet ... hon e bästa värdinnan ever ;)
sen blev det uttgång först we love house där alex o tommie spelade
och sedan en sväng till svensson
MEN....... !!! nån som känner som jag
nästa gång tror jag att jag skippar uttgången och stannar hos annsos kladdkaka :)
synd att saker är som de är :(







3 kommentarer:

Malin sa...

Ja nästa gång stannar vi vid kladdkakan och kör en film eller bara tar mer kort med självutlösaren! ;)
Haha tack för igår hjärtat!
*puss*

Anonym sa...

den kladdkakan skulle jag inte banga på :)
Lät som det blev tråkigheter ute på krogen, usch.. Tråkigt..

Miss U !!

Tessan sa...

mia du skulle DÖÖÖÖÖ för den där kakan ...
den får vi göra när jag och malin kommer till dig :)
fy bubblan vad kul vi ska ha då
vi ska vara överallt o ingenstans och äta kladdkaka i massor
jag och min två favvo tjejer
kan det bli bättre
saknar dig med mia *smack*